Jak to u vás voní? Buďte voňavá restaurace!

Kde to voní, tam rádi nakupujeme. Vůně vyvolávají v zákaznících emoce, které si pamatují déle než vizuální vjemy, takže si je spojí s konkrétním místem nebo věcí. Tak jako si lidé rádi a často bez ohledu na nutnost koupí voňavý upečený chleba, navoněnou košili nebo květiny, rádi se vrátí do restaurace, kterou si spojí s určitou vůní. V takových podnicích navíc vyvolává vůně pocit čistoty a luxusu. Jak voní vaše restaurace?

Vezměte to od toalety

Toaleta a zápach, to je věčný boj a noční můra každého majitele restaurace. Běžné „stromečky“ a osvěžovače vzduchu ve spreji jen málokdy zvládnou nerovný boj se zápachem často používaných pánských toalet. Co s tím?

Nasaďte vyšší kalibr! V Česku jsou nyní k dostání speciální vůně, vonná sítka a závěsy FrePro z USA. Patří mezi ně například vonná sítka do pisoárů, která se dodávají hned v několika různých vůních. Tato sítka jen nevoní, ale zároveň uvolňují speciální účinné bakterie, které eliminují pachy a zabraňují jejich šíření hned v počátku. Díky sítkům se navíc mísa průběžně čistí a její údržba je o dost jednodušší, sítka jsou navíc opatřena indikátory data výměny. I v průběhu dne tak bude mít každý zákazník (a návštěvník toalety) pocit čistoty, který vytváří příjemný pocit z celého podniku.

Osvěžte svou restauraci

Slaďte vůni celého podniku s osvěžovači vzduchu. Na moderních osvěžovačích FrePro je možné nastavit, jak často a intenzivně mají vůni aplikovat. Díky tomu fungují vždy tak, aby byly užitečné a vytvářely příjemný pocit z vašeho podniku. Sami můžete ovlivnit jejich fungování, díky tomu se z nich nestane otravný strojek, který zahlcuje prostor přemírou dusivé vůně. Četnost aplikace vůně je navíc ovlivněna její intenzitou, osvěžovače FrePro počítají se slábnutím vůně ke konci jejího používání.

S osvěžovači vzduchu je spojená představa, že škodí zdraví a životnímu prostředí. Osvěžovačům vzduchu i sítkům do pisoárů FrePro byla udělena ochranná známka LEED, jde tedy o ekologicky příznivé a nezávadné výrobky, které nemají jiný účinek, než zpříjemnění vaší provozovny.

Jakou vůni si budou vaši zákazníci spojovat s návštěvou u vás?